Miesiąc w zdjęciach: luty 2016

19:08



Wcześniejsze posty z serii: 

Dzień dobry :) taki dziś ranek, mam nadzieję że później się rozpogodzi    |    Czas na zadbanie o siebie :) Peeling wygrany w rozdaniu u@rudy_wlos sprawdza się świetnie!    |    Niedzielny obiad zrobiony przez mamę zawsze smakuje najlepiej. Smacznego!    |    Nie polubiliśmy się... oj nie...     |    Kolejna porcja plakatów walentynkowych dostępna jest już na blogu ❤     |    16 stopni na początku lutego? A jak ciepło jest u Was??    |    O rozwiązaniach na awarie ubraniowe przeczytacie dziś na blogu :)    |    Jutro?    |    Mój pan i władca :)




Mnie się wydaje czy nowy Affinitone ma drobinki w sobie??     |    Jakie piękne! #Repost makeuprevolution Iconic Pro love    |    Ja chcę wiosnę! ☺   |    Ciężki ale udany dzień za mną, a wieczór przede mną - też udany.  Milka Collage, książka i ulubiony zapach umilają mi te chwile.  Kochani, wpadajcie na fan page Milki (FB, Instagram) -znajdziecie tam konkurs!    |    Dziś, ode mnie dla Was Kochani! ☺ #jestemstara    |    Polecicie coś do wybielania zębów? Znacie jakiś konkretny produkt, po którym widać efekty?    |    Na blogu możecie już przeczytać o mojej PEREŁCE W NAWILŻANIU    |    @redlipstickmonster od razu pomyślałam o Tobie! :D    



Macie konta na Instagramie? Podawajcie nazwy, chętnie zobaczę co u Was :)


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG