Miesiąc w zdjęciach: kwiecień

17:45








Nadszedł mój ulubiony miesiąc maj, więc czas na podsumowanie Instagramowych zdjęć kwietnia. 

Dzisiaj pod każdym zdjęciem umieszczę opis jaki znajdował się na Instagramie :)


Pogoda dobija więc na poprawę humoru ulubiony zapach.




Kto wie co to jest??

Zagadka została rozwiązana - sernik z rosą <3




Widzę, że jest tu dużo perfekcyjnych pań domu ☺ stąd moje pytanie. Jakie sałatki robicie na święta? Standardowo zrobię jarzynową ale chciałabym jakąś drugą.. co polecacie?


W związku z tym, że szybko udzieliliście odpowiedzi dotyczącej sernika, postanowiłam zasięgnąć porady w sprawie świątecznej sałatki. Dziękuję za pomysły! :)



Wesołych Świąt kochani!  Happy Easter :)

 Jako kartka wielkanocna - mój stroik świąteczny :)




I jak? Wydaje mi się, że jak na moje zdolności to całkiem dobrze...


Na dzisiaj ten zapach.


Dzień dobry kochani ☺ kolejny dzień zaczynam ze świetnym podkładem Nude Lasting Finish @rimmellondonpl oraz z ulubionym zapachem #brunobanani  Teraz uciekam na zakupy - upatrzyłam sobie fajne spodnie i marynarkę! Miłego dnia! 




Nowy pędzelek :)




Piątek, piąteczek, piątunio! :) dziś wiosennie i delikatnie z Essence. 






Przekąska :) bardzo dobre.

 Jak widzicie, ja również padłam ofiarą Biedronki i zakupiłam zdrową żywność :) 





New :D ale nie jestem przekonana do sznurówek... jakieś takie rzucające się w oczy. Wymienić na ciemne? ;)






UWAGA! Ważny komunikat. W tym tygodniu nie będzie piątku! Po dniu dzisiejszym (czyt. czwartek 16.04.) nastąpi bezpośrednio sobota. Dziękuję za uwagę.

 Aplikacja pogodowa w tablecie zrobiła mi kawał :D



Delikatny makijaż i ulubiony ostatnio zapach :)





Taka nowość






Wymarłam! Hahaha :D a kim/czym wy jesteście? 


Google przygotowało świetny quiz w związku z obchodami Dnia Ziemi :)

Jeśli nie mieliście okazji zrobić, a chcecie sprawdzić jakim zwierzęciem jesteście to zapraszam KLIK









Wiosna w ogrodzie :D ptaszki śpiewają i jest pięknie. Dlatego mówię Wam pięknie dzień dobry! :) Good morning!





Zapraszam na niedzielny post :) http://bit.ly/1dfSTOU 


To wszystkie zdjęcia, jakie pojawiły się w kwietniu :) Wszystkich posiadaczy konta na Instagramie zapraszam do obserwacji na bieżąco :)
Miłego maja!


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG