Miesiąc w zdjęciach: maj i czerwiec 2015

14:14






Mamy lipiec! Wakacje już się zaczęły, okres sesji studenckiej minął a ja zyskałam trochę więcej czasu.  Tak jak obiecałam, przychodzę z postem Miesiąc w zdjęciach. Dziś będzie wyjątkowo ponieważ w jednym poście będą zawarte 2 miesiące: maj i czerwiec. Więc zaczynajmy :)


Za dwa tygodnie mamy u kuzyna bierzmowanie. Mój tata został poproszony na świadka i chciałby kupić jakiś prezent - pamiątkę bierzmowania.  Macie jakieś pomysły? Co Wy kupowaliście lub dostaliście z tej okazji? Zanim pojawią się komentarze typu "nie daje się prezentów z tej okazji", chciałam zaznaczyć, że my jednak chcielibyśmy udać jakiś upominek.



Warto ją kupić?



#podróżepoeuropie#Europa #podróż #mapa #2015 #Travel#holidays #Europe #map



Widzieliście? ☺ czekam na Wasze opinie o nim rozaneczka.blogspot.com 


Egzaminy tuż tuż :) shipping documentation  STUDYING = STUDENT + DYING 


Dzień dobry kochani :) ja już wstałam i zaraz lecę na zakupy :) a to szczotka, którą kupiłam wczoraj w rossmannie - całkiem fajna, a co najważniejsze zmieści się w każdej torebce :)



Dziś jest tak piękna pogoda, że nie mogłam siedzieć i uczyć się w domu, dlatego wybyłam na łono natury :) 37 stopni :) a jak u Was? Jak spędzicie dzisiejsze popołudnie? 



termometr wskazuje nawet 38 :)#takasytuacja 



Kolacja :)



Taki piękny poranek! :) #kwiaty #bukiet #poranek 



Wiecie co to strobing?? Nowy post na blogu ☺ zapraszam!#strobing



Taki był dziś zachód słońca. :)



Nowe kredeczki :)



#akinator świetna gra! Polecam. :) bawię się jak dziecko ☺ gram od godziny a już 2 razy zdobyłam Platinum ☺ #gra #zabawa #świetna #play #game#fun

@rodzinkatestuje dzięki!


Tak jak mówiłam, w ciągu tych dwóch miesięcy troszkę wycofałam się z social media ze względu na egzaminy. Teraz wracam i zapraszam do obserwowania. Nowe, lipcowe zdjęcia już są na instagramie.



Chciałabym jeszcze podzielić się z Wami pewnym filmem.
Komentarze na jego temat pozostawiam Wam :) chętnie poczytam co myślicie o takiej akcji.



                                                                                                                            

Zapraszam do odwiedzenia mnie również na FacebookBloglovin Instagram ;) 

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG