Miesiąc w zdjęciach: lipiec 2015

12:19







1. Dzisiaj nawet herbata daje mi znać, że ktoś mnie kocha. 2. No to wybywamy z domu. :) na ustach dziś zagościła kredka. 3. A na blogu, modowe inspiracje na upalne dni.
 



4. Dzisiaj taki styl. 5. #strobing #makeup 6. UDOSTĘPNIJ... pomóżmy Jasiowi! <3 dokładne informacje u @furdall :) RAZEM MOZEMY WIECEJ. 

W tym miejscu chciałabym podziękować Wam za pomoc Jasiowi :) Udało się zebrać wymaganą kwotę pieniędzy i już za kilka dni mama Jasia może jechać do kliniki. :) 
Pamiętajcie jednak, że ciągle możecie wpłacać pieniążki dla Jasia na dalsze leczenie - więcej po kliknięciu w banner u góry bloga :)


7. Kochani, wiecie jak nazywają się te kwiatki?? 8. Dzień dobry!  :) dziś jest pogoda idealna - nie za zimno i nie za gorąco  :) lecę na miasto a Was zostawiam z inspiracją ;) do później! 9. Właśnie dowiedziałam się, że wygrałam voucher 200zł! :D Dziękuję@bonprixpl i zblogowani :)



10. Zmieniam avatar i zastanawiam się , który wybrać... pomożecie? 11. Moje Nowe profilowe :) jak się podoba? Dziękuję za podpowiedzi przy ostatnim zdjęciu jednak dziś stworzyłam takie oto coś ☺ 12.  Udane zakupy ☺



13. Znowu zakupy ;) 14. Dziś na blogu o sposobach na suchą skórę :) 15. Kolorowanki dla dorosłych :) Nowy, twórczy sposób na nudę :D  kto się w to bawi?? 


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG