Kalendarz 2016 - Mała Mi

09:42



Kochani,

jakiś czas temu zapytałam Was na Instagramie  i Facebooku czy chcielibyście kalendarz do wydrukowania. Zamieściłam również widok pierwszego miesiąca i jak się okazało - znowu bardzo miło mnie zaskoczyliście. Nie spodziewałam się, że mój kalendarz aż tak bardzo przypadnie Wam do gustu. Dlatego dzisiaj zamieszczam wszystkie miesiące kalendarza z Małą Mi
Będzie mi bardzo miło, jeśli po wydrukowaniu zrobicie zdjęcie i wrzucicie na Instagram z opisem #kalendarzmalami i oznaczycie mnie @rozaneczka.blog, abym mogła odnaleźć Wasze zdjęcia. Możecie zrobić to również na Facebooku :)

Karty kalendarza możecie pobrać pojedynczo klikając na nazwy miesięcy lub zbiorowo na końcu posta :)
















Pamiętajcie o oznaczeniu na zdjęciach a na pewno Was odwiedzę!

Zapraszam do komentowania i dzielenia się spostrzeżeniami.
Może macie pomysły na kolejne projekty do druku?
Piszcie śmiało! 
:)

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG