Miesiąc w zdjęciach: marzec

18:58







To pierwszy tego typu wpis na moim blogu. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Zapraszam do oglądania, czytania i komentowania :) 

Odpoczynek między zajęciami na uczelni zawsze się przydaje :) 
W ulubionej restauracji przy ulubionym soku.


Ulubiony zestaw :)

Bajki są dla wszystkich! Dobre są zwłaszcza po północy w bezsenną noc :)


Przywoływanie wiosny.


Cudo z Lidla.
Jestem pod ogromnym wrażeniem produktów z Lidla! 
Są świetnej jakości, a w dodatku bardzo ładne :) 
Nie rozstaję się z tym zegarkiem :)


Dobre rozpoczęcie dnia.


Świetny lakier Golden Rose. Na moich paznokciach utrzymuje się około 5 dni :)



DressCloud i równe 14 000 kryształków. Jeszcze raz dziękuję! :*
Wszystkie czytelniczki bloga zapraszam do rejestracji :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujecie również mój profil KLIK.


Zostałam wywołana przez Anię  z Testuję, smakuję, oceniam KLIK do wzięcia udziału w zabawie i odpowiedzi na pytanie co robię - nakładałam maseczkę :)
Swoją drogą świetna maseczka. Polecam.


Skończyłam odżywkę, którą używałam przed każdym suszeniem włosów.
Czy widziałam jakieś efekty? Nie koniecznie. 
Ale jej zapach przekonał mnie do ponownego zakupu :)



Pożywne śniadanie i na uczelnię! 


100 obserwatorów na Instagramie - dziękuję! :*
Chcesz być na bieżąco? Mój Instagram KLIK




Serdecznie dziękuję Kameralnej za poradnik :)
Dobra robota!


Powitanie wiosny :)


Kolejny post na blogu - tym razem pierwszy tag :)
Kto nie czytał - KLIK. Zapraszam.



Marzec zakończyłam zakupami.
Po obejrzeniu filmiku Hani, KLIK, musiałam się skusić na ten podkład. 
Nie żałuję! :)


To wszystkie zdjęcia jakie wrzuciłam w marcu na Instagram :) Zapraszam wszystkich do obserwacji mojego profilu i bycia na bieżąco - nowe, kwietniowe zdjęcia już się pojawiły :)

A jak Wam minął marzec?

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG