10 najczęściej czytanych postów w 2015 roku | Blogowe podsumowanie

16:19



Kochani, 
w związku z tym, że dzisiaj obchodzimy zakończenie 2015 roku, przygotowałam post podsumowujący ten rok. Które posty najbardziej się Wam podobały? Co najczęściej wyszukiwaliście na moim blogu? Zapraszam na blogowe podsumowanie.



NAJCZĘŚCIEJ ODWIEDZANE POSTY
_______________

1. Kalendarz 2016 - Mała Mi
Zdecydowany hit tego roku. Mimo, że post pojawił się w połowie grudnia, uzyskał największą ilość wyświetleń w tym roku. Niezmiernie mi miło, że kalendarz tak bardzo przypadł Wam do gustu.




2. Jesienne trendy w modzie - stwórz swój look z PasujeMi.pl 
Trzy jesienne stylizacje z najmodniejszymi dodatkami - bo jesień nie musi być szara i nudna. 





3. ROZDANIE
Nie spodziewałam się, że tak chętnie weźmiecie udział w rozdaniu na moim blogu. Bardzo się cieszę, że frekwencja przerosła moje oczekiwania i dziękuję. 





4. Miesiąc w zdjęciach: sierpień i wrzesień 2015
Jeden z serii postów pt. Miesiąc w zdjęciach, czyli Instagramowe zdjęcia na blogu. 





5. Golden Rose, Velvet Matte Lipstick 02, 14 - matowa pomadka do ust 
Post z pomadkami Golden Rose uplasował się na piątym miejscu. Pomadki Velvet Matte były również jednymi z najczęściej wyszukiwanych słów w tym roku.





6. Jak dbać o nasze dłonie?
Kilka porad o tym, jak zadbać o dłonie, które  przecież naszą wizytówką. Choć wszystkie wydają się oczywiste, mamy jednak problemy ze stosowaniem ich w życiu codziennym.





7. PROMOCJA -49% W ROSSMANN
Kalendarz promocji w Rossmannie. Przyznam się Wam, że nie zaszalałam na tych promocjach. O ile dobrze pamiętam, to kupiłam jedynie podkład - i to w ostatni dzień promocji.





8. Świąteczne plakaty do druku
Widziałam u kilku osób na Instagramie, że plakaty się spodobały. Zwłaszcza te czarno-białe. 






9. Święta czekoladą i miętą pachnące
Post o wspomnieniach związanych ze Świętami Bożego Narodzenia. Również grudniowy, a jednak znalazł się w tej dziesiątce, co było kolejnym zaskoczeniem.

Parę słów o letnim trendzie, który zrobił niezłą furorę na blogach i portalach kosmetycznych. Może być stosowany razem z konturowaniem lub zupełnie sam. 





NAJCZĘŚCIEJ SZUKANE FRAZY NA BLOGU
_______________




Dziękuję Wam za ten rok. Mam nadzieję, że w przyszłym, 2016, również tak chętnie będziecie mnie odwiedzać. Każda Wasza wizyta, każdy komentarz, wiadomość mailowa, sprawiają mi ogromnie dużo radości! Jeszcze raz dziękuję.

_______________

Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG