Jesienne trendy w modzie - stwórz swój look z PasujeMi.pl

14:26


Cześć!
Przygotowałam dziś dla Was kilka stylizacji z modnymi dodatkami. W dwóch z nich, postawiłam na kwiatowy wzór, trzecia natomiast jest bardziej klasyczna. W stworzeniu stylizacji pomógł mi kreator na stronie PasujeMi.pl - tam również znajdziecie wszystkie ubrania, które zostały użyte do stworzenia kolażów. Zapraszam do oglądania. 




W pierwszej stylizacji postawiłam na jasne kolory i kwiatowy wzór - bo kto powiedział, że są one zarezerwowane tylko dla wiosny i lata? Jesienią również możemy bawić się kolorami! Bluzka w kolorze pomarańczowym, z pięknym wykończeniem pod szyją, rozweseli każdą stylizację. Spodnie w kwiaty sprawiają, że cały ubiór staje się nietuzinkowy. Melanżowy kardigan otula nas ciepłem podczas jesiennych spacerów. A dopełnieniem całej stylizacji są dodatki takie jak: torebka z frędzlami - konieczny must have!, botki na słupku oraz złoty zegarek. Myślę, że jest to świetna stylizacja na ciepłe jesienne dni kiedy to mamy polską złotą jesień - idąc na spacer w taki dzień, wpisujemy się w otaczający nas wesoły, kolorowy świat.





Kolejna stylizacja z kwiatowym wzorem. Tutaj frędzle znajdują się na bluzce. W połączeniu z jeansową kurtką, nadają stylizacji młodzieżowego wyglądu. Aby podkreślić kobiecość, taką górę połączyłam z ołówkową spódnicą w kwiaty. Granatowa, skórzana kopertówka z brązowym wykończeniem pasuje do kwiatów na spódnicy i nie "przytłacza" całości. Buciki - klasyczne szpilki, również w kolorze granatowym i uniwersalny zegarek na czarnym skórzanym pasku.





Kapelusz - niekwestionowany must have tej jesieni. Dodaje szyku każdej stylizacji. Płaszczyk w delikatnym, jasnym kolorze pasuje do wielu stylizacji, jest uniwersalny, kobiecy i ponadczasowy. Czarne dopasowane spodnie, ze względu na swój kolor, wyszczuplają sylwetkę oraz pasują do wielu innych ubrań. Botki na szpilce także pomagają wysmuklić nasze nogi i sprawiają, że są one aż do nieba. Również w tej stylizacji pojawia się torebka z frędzlami czyli jak już wiecie - kolejna rzecz, którą musicie mieć w swojej szafie. Myślę, że takie ubrania pasują kobietom w każdym wieku, tym młodszym jak również bardziej dojrzałym.



Podoba się Wam któraś ze stylizacji? Wpadło Wam coś w oko?


Przy okazji zapraszam do stworzenia swoich stylizacji na stornie PasujeMi.pl i podzielenia się z innymi swoimi projektami.  Ja osobiście, bawiłam się świetnie podczas tworzenia tych stylizacji.


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG