Pomadka w pisaku? - Lovely, Color Wear Long Lasting

19:30







Pomadka do ust z formułą długotrwałą w formie kredki. Kremowa tekstura umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację na ustach zapewniając maksymalny komfort. Trwały, intensywny, matowy kolor. Dostępna w 4 wersjach kolorystycznych. 

Cena: ok. 8zł / 2g







Opakowanie:
plastikowe, ale całkiem trwałe z wyjątkiem dolnej części, którą przekręcamy - z czasem robi się rozregulowana, mimo to ciągle dobrze się jej używa. Napisy się nie ścierają. Nie ma również potrzeby temperowania kredki, ponieważ jest ona wykręcana. Zatyczka nie spada.

Konsystencja i zapach:
konsystencja jest dość twarda i sucha. Początkowo trzeba się troszkę przyłożyć aby rozetrzeć ją na ustach. Potem aplikacja przebiega już gładko a pomadka zmienia się w kremową. Konsystencja pomadki jest ogromną zaletą ponieważ nie musimy używać konturówki - od razu ładnie kształtujemy usta.
Zapach przypomina mi ten, który wyczuwałam jako dziecko w szminkach mamy - czyli taki suchy, troszkę stary... :) Szybko się ulatnia i zaraz po nałożeniu pomadki jest niewyczuwalny.

Efekty:
Pomadka daje matowe wykończenie ale nie podkreśla suchych skórek. Na moich ustach utrzymuje się około trzech godzin a nawet trochę ponad. Kolor można stopniować. Jest mocno napigmentowana i nawet jeśli się ściera w ciągu dnia, to lekki kolor ciągle pozostaje. Podczas pierwszej aplikacji wyjechałam poza kontur ust i gdy chciałam to wytrzeć, pigment pozostawał na skórze.
Pomadka nie zbiera się w załamaniach ani nie roluje. Przez cały czas pozostaje na swoim miejscu tak jakbyśmy dopiero ją nałożyły.

Zachęcam do zakupu ponieważ za niską cenę otrzymujemy naprawdę świetną pomadkę :)


Lovely, Color Wear Long Lasting , odcień 04 

Używając tej pomadki zakochałam się w szminkach w kredce :) Jest to moja ulubiona forma pomadek. 

Używałyście tej pomadki? Jaka jest Wasza ulubiona?


                                                                                                                            

Zapraszam do odwiedzenia mnie również na FacebookBloglovin Instagram ;) 

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG