Naszyjnik od Simply Nails Design - wygrana

10:33


Kilka tygodni temu brałam udział w rozdaniu na blogu Simply nails design i udało mi się wygrać. Agnieszka, dla zwycięzcy przygotowała piękny naszyjnik - kolię w brzoskwiniowym kolorze. 

Przesyłka dotarła ekspresowo - na końcu tygodnia pojawiły się wyniki a w poniedziałek przesyłka czekała na mnie w domu. Po otwarciu okazało się, że Agnieszka była tak miła, że dorzuciła jeszcze małą niespodziankę w postaci kilku próbek. Niestety wszystkie już wykorzystałam i nie mogę Wam pokazać. Jednak byłam bardzo zadowolona ponieważ były to próbki produktów firmy Mary Kay, którą bardzo lubię oraz firmy Premier by Dead Sea Premier, z którą było to moje pierwsze spotkanie.
Sam naszyjnik był w nienaruszonym stanie, dodatkowo zabezpieczony i wygląda pięknie :)



Agnieszce bardzo dziękuję za nagrodę a Was już teraz zapraszam na bloga Agnieszki oraz do udziału w kolejnych rozdaniach, które zaplanowała jeszcze przed końcem roku - jedno z nich już się pojawiło a paczka jest ogromna! :)

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG