Rozdanie - wyniki!

16:56


Kochani,
rozdanie zakończyło się w piątek więc czas ogłosić wyniki. Zanim jednak to zrobię, chciałabym Wam bardzo podziękować za tak liczny udział. Ilość zgłoszeń przerosła moje oczekiwania! Nie wiedziałam nawet, że tyle Was tutaj jest. To naprawdę bardzo miłe i motywujące.
Dlatego też postanowiłam, że za jakiś czas znowu zorganizuję rozdanie. Mam nadzieję, że do tego czasu nikt nie ucieknie ;) i frekwencja znowu mnie zadziwi.
No, ale czas już ogłosić wyniki bo przecież wszyscy czekacie :) 


 Maszyna losująca wylosowała jedną osobę i jest to...



Po zweryfikowaniu zgłoszenia okazało się, że Justyna spełniła wszystkie warunki rozdania i to ona wygrywa zestaw kosmetyków. 


Serdecznie gratuluję Justynie i proszę o kontakt mailowy.
A Wam jeszcze raz dziękuję za tak liczny udział i zapraszam na kolejne rozdania.

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG