Nicole Cosmetics 044 - Kenzo / Flower By Kenzo

11:02



Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 

Nicole 044 (odpowiednik: Kenzo / Flower By Kenzo; grupa: kwiatowe): róża, fiołek, piżmo, dzika róża, jaśmin, wanilia, czarna porzeczka, żywica.





To już mój drugi zapach perfum Nicole Cosmetics. Pierwszy, Zmysłowy zapach Nicole 149 - Coco Chanel / Coco Noir, był na tyle ciekawy, że postanowiłam wypróbować kolejny i tym razem wybór padł na 044. Kolejny raz strzał w ciemno, nie znam oryginalnego zapachu ale połączenie róży, fiołka, jaśminu i czarnej porzeczki wydawało się mi na tyle interesujące, że postawiłam na ten zapach.

Opakowanie:
Buteleczka, tak samo jak w poprzednim zapachu, jest z grubego, matowego szkła. Napisy nie ścierają się, są bardzo trwałe.
Atomizer również jest mocno osadzony na szyjce butelki, nie zacina się i ładnie rozpyla perfumy. Zamknięcie, podobnie jak całość, jest solidne i mocne.



Zapach i trwałość: 
Niestety w tym przypadku nie trafiłam. Zapach nie przypadł mi do gustu, a jedyne słowo na opisanie tego zapachu, które przychodzi mi do głowy to MYDLANY. Po prostu bardzo kojarzy mi się z mydłem i pianą. Ale nie takim mydłem zapachowym - różanym czy jakimś innym. Nie. Jest to raczej zapach starego, zwykłego mydła. Mi się nie podoba ale mojej mamie już tak, więc jak widać są też amatorki takich właśnie woni.

Trwałość jest świetna! Myślałam, że może być różna w zależności od zapachu ale Nicole Cosmetics naprawdę tutaj mnie zaskoczyło. Podobnie jak w przypadku Nicole 149, tutaj dostajemy naprawdę długotrwałe perfumy.






Posiadacie perfumy Nicole Cosmetics w swoich zbiorach?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach?





Dziękuję portalowi TrustedCosmetics.pl za możliwość testowania perfum :)

                                                                               
Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy
 w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG