Jesienne dekoracje

10:12



Pozostając w jesiennym klimacie, pomyślałam że napiszę krótki post o jesiennych dekoracjach. Sama ostatnio szukałam jakichś inspiracji jak umilić sobie jesień, bo przecież nie zawsze jest kolorowa i ciepła. Czasem, wyglądając przez okno widzimy szarugę, na termometrze niską temperaturę a przecież każdy marzy o słynnej polskiej złotej jesieni. 


Dlatego dziś przygotowałam post o dekoracjach, które swoim wyglądem przywodzą na myśl ciepło i radość. Już same zdjęcia tych ozdób sprawiają, że możemy poczuć iż jesień nie jest taka zła.





Doniczki z dyni są bardzo efektowne. Możemy postawić je na dworze przed domem, poukładać na schodach ale również ustawić na stole w domu.





Świeczki są dla mnie nieodłącznym elementem dekoracji podczas jesieni oraz zimy. Dzięki nim uzyskuję nastrojowe światło, przy którym lubię odpoczywać. Tutaj widzicie je w wersji jesiennej: ozdobione liśćmi, owocami lub w świecznikach z dyni.







Obrazki z ładną grafiką lub miłym przesłaniem również świetnie sprawdzają się jesienią. Przechodząc obok nich zawsze poprawia się mi humor. Kilka z nich możecie znaleźć u mnie na blogu we wpisie Jesienne grafiki / plakaty.







Na koniec liście. Dużo liści. Piękne i barwne dodają kolorów naszym pomieszczeniom. 




Starałam się wybrać takie dekoracje, które każdy z nas może zrobić. Myślę, że są na tyle łatwe aby zaangażować w pomoc np. dzieci. Tym sposobem spędzimy miło czas z pociechami, one będą zachwycone tym, że mogą pomóc a po skończonej pracy (zabawie) wszyscy będą cieszyć się wspólnie wykonanymi ozdobami.

Wszystkie dekoracje pochodzą z serwisu Pinterest. Chcecie zobaczyć więcej? - KLIK ;) 


Któraś z dekoracji przypadła Wam do gustu? 
Macie jakieś inne pomysły na jesienne ozdoby?

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG