Alterra, Hydro Tagescreme Traube und Weisser Tee / Krem nawilżający z winogronem i białą herbatą na dzień

12:52











Krem na dzień Alterra został stworzony specjalnie dla ubogo nawilżonej cery z pierwszymi oznakami starzenia. Hydrokomplex z kwasem hialuronowym i Pentavitin sprawiają, że skóra jest zadbana cały dzień i w połączeniu z ekstraktem z białej herbaty działają przeciwko pierwszym oznakom starzenia się skóry. Dodatkowo dzięki pełnowartościowemu olejowi z oliwek, masłu shea i ekstraktowi z winogron cera pozostaje niesamowicie gładka. Świeży zapach jest `kropką nad i` przy pielęgnacji skóry tym kremem. 




Cena: ok. 10zł / 50ml



Skład: Aqua, Glycine Soja (Oil), Glycerin, Alcohol, Olea Europaea (Oil), Butyrospermum Parkii (Butter), Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus (Hybrid Oil), Vitis Vinifera (Seed Oil), Potassium Cetyl Phosphate, Camellia Sinensis (Leaf Extract), Vitis Vinifera (Fruit Extract), Sodium Lactate, Xanthan Gum, Saccharide Isomerate, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Helianthus Annuus (Seed Oil), Hydrogenated Lecithin, Lecithin, Lysolecithin, Brassica Campestris Sterols, Ascorbyl Palmitate, Parfum, Citral, Limonene, Eugenol.







Opakowanie:
Kremik w znajduje się w plastikowej tubce, która jest zakręcana. Ze względu na zachowanie higieny i możliwość nie dotykania reszty kremu palcami, jest to świetne rozwiązanie. 
Tubkę otrzymujemy w kartoniku, na którym znajdują się wszystkie informacje w języku polskim. Niestety na tubce mamy jedynie wersję niemieckojęzyczną. 
Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, nie odkręca się. Ze względu na pojemność (50ml) tubka jest niewielka dlatego możemy mieć ją zawsze przy sobie. 
Całość opakowania pod względem estetycznym jest miła dla oka :)


Konsystencja i zapach:
Konsystencja bardzo mi odpowiada - nie spływa z ręki, jest gęsta i świetnie się wchłania.
Kremik dobrze się rozsmarowuje, więc wystarczy już niewielka ilość aby nawilżyć skórę. A co za tym idzie, pomimo niewielkiej pojemności, krem jest bardzo wydajny.
Szczerze mówiąc liczyłam na piękny herbaciany zapach jednak okazał się on trochę ogórkowy. Mimo to jest bardzo delikatny, świeży i przyjemny. Szybko się ulatnia.


Efekty:
Ta tubka jest już moim drugim opakowaniem. Dlatego zacznę od najważniejszego - Alterra, Hydro Tagescreme Traube und Weisser Tee idealnie nadaje się pod makijaż! Świetnie współpracuje z podkładem. Nie znalazłam lepszego kremu, który tak dobrze nadawałby się na bazę. Bardzo fajnie nawilża i odżywia skórę. 
O dziwo, podczas stosowania pierwszej tubki miałam mniej drobnych wyprysków. Jednak nie chcę przypisywać mu takiego działania ponieważ w tamtym czasie używałam również innego preparatu. Ale pomyślałam, że warto wspomnieć.  
Dla osób, które nie borykają się z problemem przesuszenia skóry, a chcą jedynie trochę ją nawilżyć w ramach porannej pielęgnacji będzie sprawdzał się doskonale
A dlaczego tylko dla tych osób?

Ostatnio zakupiłam krem Alterra w związku z tym, że moja cera płata mi figle i z mieszanej zmieniła się w suchą... Bardzo suchą. Zachęcona wcześniejszymi doświadczeniami byłam pewna, że mi pomoże.
Jakie są moje obecne doświadczenia?
Kremik oczywiście w dalszym ciągu nawilża skórę i pozostawia ją gładką. Chciałoby się dodać "na długi czas". Niestety nie mogę tego powiedzieć. Po około 2-3 godzinach ponownie czuję, że moja skóra jest przesuszona. Nie radzi sobie również z suchymi skórkami.
Jak wcześniej był idealny, tak teraz daleko mu do doskonałości. Mimo to na pewno kupię go ponownie, gdy uporam się z moją cerą. 








MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG