Woda perfumowana Volare, Oriflame

15:17


Dziś o zapachu od Oriflame. Zdecydowałam się właśnie na te perfumy ze względu na niesamowity flakonik :) Przecież w takim cudeńku musi być piękny i (jak zapewnia producent) romantyczny zapach. Czy dobrze zrobiłam oceniając po wyglądzie? Czy naprawdę Volare jest romantycznym i luksusowym zapachem?
Zapraszam na opinię.







Nic nie odzwierciedla kobiecej elegancji lepiej niż delikatna i zmysłowa róża. Łącząc ekskluzywne nuty liści fiołka, peonii, płatków róży i pralinek, woda perfumowana Volare otuli Cię aurą luksusu i romantyczności. 

Cena: 90zł/50ml (w promocji: 60zł)





Flakonik:
Do zakupu wody skusił mnie właśnie bardzo wyjątkowy kształt flakonika :) Jest nieprzeciętny i rzucający się w oczy. Kształtem przypomina jeden ze swoich składników czyli różę. Bardzo mało perfum ma flakonik aż tak bardzo wyróżniający się spośród innych. Za to ogromny plus! Szkoda tylko, że stawiając go "do góry nogami" traci troszkę uroku...
Poza tym, bardzo dobrze się go trzyma i nie ma problemów z rozpylaniem - nie psika jednym strumieniem a raczej na szerszą powierzchnię :)

Zapach:
Początkowo zapach jest troszkę ostry lecz z każdą chwilą (już po 2 minutach) zmienia się w słodki, kwiatowy i bardzo ciepły. Nie trafił idealnie w mój gust, jednak od czasu do czasu wracam do niego. Dla mnie wydaje się zbyt mocny i duszący... Myślę, że byłby odpowiedni dla kobiet w średnim wieku...

Trwałość:
Zapach jest bardzo trwały - spryskałam się nim rano przed wyjściem z domu a był wyczuwalny jeszcze wieczorem.



 Podsumowując, mam mieszane uczucia. Z jednej strony cudny flakonik, który urzekł mnie już od pierwszego wejrzenia :) Do tego bardzo dobra trwałość. Jednak najważniejszy w perfumach jest zapach, a ten jakoś do mnie nie przemawia... Czy kupiłabym ponownie? Raczej nie.

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG