Dry Shampoo, Batiste

21:46







Batiste Cherry to zapach radosny, soczyście owocowy. Apetyczna wisienka z nutką retro sprawia, że aż chce się ruszać na podbój świata. Zacznij od deseru – a Batiste Cherry niech będzie wisienką na torcie udanego dnia. 

Trudno Ci utrzymać piękne włosy na co dzień, pomiędzy jednym myciem a drugim? Batiste przybywa na ratunek! Wystarczy kilka chwil, byś mogła się cieszyć puszystymi, błyszczącymi, pachnącymi świeżością włosami!  

Cena: 7,90zł / 50ml,     14,99zł / 200ml



Opakowanie: 
Szampon w sprayu mamy dostępny w dwóch różnych wielkościach, 50ml i 200ml. Opakowanie jest metalowe z atomizerem, który nie zacina się, dobrze rozpyla proszek szerokim strumieniem. Najlepszy efekt możemy uzyskać spryskując włosy z odległości 30cm, ponieważ wtedy szampon równomiernie rozkłada się na włosach. 
Pomimo noszenia w kosmetyczce, napisy nie ścierają się a całość wygląda bardzo estetycznie.

Zapach:
Produkt dostępny jest w wielu wersjach zapachowych, ja wybrałam wiśniowy. 
Pachnie bardzo ładnie, choć bardziej przypomina mi galaretkę wiśniową w proszku niż same wiśnie ;) Zapach bardzo długo utrzymuje się na włosach, a z każdym dotknięciem ich i poprawieniem ponownie się roznosi.

Działanie:
Wszystko o czym zapewnia producent zostało spełnione! Szampon aplikowany z odpowiedniej odległości unosi włosy, nadaje objętości i puszystości.  Łatwo się wyczesuje z włosów, nie pozostawia śladów. W ciągu dwóch, trzech minut świetnie odświeża włosy.
W żaden sposób nie uczulił mnie, nie spowodował swędzenia czy łupieżu. Jestem ogromnie zadowolona z efektu i polecam każdemu do wypróbowania.



Dla mnie świetny! Idealnie sprawdza się małe opakowanie, które mogę mieć w kosmetyczce. Kiedy czuję, że włosy potrzebują odświeżenia (np. przetłuszczona grzywka od ciągłego jej poprawiania), szampon jest pod ręką i rewelacyjnie się sprawdza. Nigdy nie stosuję go jako formy zastępczej mycia, ale raczej właśnie takiego chwilowego odświeżenia.
Polecam! :)

                                                                                                                            
Zapraszam do odwiedzenia mnie również na Facebook, Bloglovin i Instagram ;) 


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG