Eye Shadow, Lovely - nie do końca 'lovely'...

12:51





Długotrwały cień do oczu w kredce. Lekka, kremowa formuła umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację. Kolor można dowolnie intensyfikować w zależności od potrzeby i nastroju. Dostępny w 4 wersjach kolorystycznych (zielony, brązowy, stalowy, niebieski).

Cena: 7,50zł / 2g





Opakowanie:
Cień jest w formie kredki o grubej końcówce. Używam jej od 2 miesięcy i nie zauważyłam ścierania się napisów. Konsystencja kremowa ułatwia rozprowadzanie. Dobrze rozmazuje się za pomocą palca. Aby uzyskać efekt stopniowania, raz spróbowałam pędzlem i to był błąd - kredka bardzo obrała się na włosiu.
Jest bardzo wydajna, od kiedy ją używam nie wymaga temperowania. W ramach testów spróbowałam ją zatemperować, lecz zaczęła się kruszyć i obierać na ostrzu...



Trwałość:
Kredkę stosowałam kilka razy jako cień na całą powiekę jednak szybko rolował się i zbierał się w załamaniach. Obecnie używam jej jako eyeliner, kiedy nie mam czasu na idealnie równą kreskę. Intensywny kolor utrzymuje się około godzinę, potem zanika.



Kredka nie spełniła moich oczekiwań i wiem, że kolejny raz jej nie kupię. Ogromny minus za trwałość i rolowanie. Nie polecam.

                                                                                                                            
Zapraszam do odwiedzenia mnie również na Facebook, Bloglovin i Instagram ;)

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG