Catrice, All Matt Plus Shine Control Powder - produkt bez wad...

17:55

Cześć!
Dziś szybki post, bo wiele nie trzeba pisać o tym produkcie. Wystarczyłoby powiedzieć "bez wad"!







Ujednolicający puder z pigmentami odbijającymi światło matuje i eliminuje świecenie skóry. Dla gładkiej, satynowo matowej cery przez cały dzień. Odpowiedni dla każdego typu skóry. Testowany dermatologicznie.
Występuje w 4 odcieniach.


Cena: 15zł / 10g




Opakowanie:
przezroczyste, plastikowe ale bardzo wytrzymałe - przeżyło 3 upadki ;) Nie posiada lusterka i aplikatora. Napisy ścierają się z czasem.

Efekt i trwałość:
świetnie matuje, nie zapycha. Puder jest bardzo lekki, idealny do wykończenia makijażu. Dopasowuje się do koloru skóry i nie uczula. Podczas aplikacji troszeczkę (ale tylko troszeczkę!) się osypuje.
Trwałość bardzo długa!  W ciągu dnia nie wymaga poprawek, choć ja (dla własnego komfortu) robię jedną poprawkę w połowie dnia. Do tego niesamowicie wydajny. :) 

Brak wad.

Dostępny jest w 3 odcieniach 015,020, 030 oraz transparentnym. Niestety kiedy "byłam na kupnie" nie było transparentnego więc skusiłam się na 020 Nude Beige. Choć na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć, że na naklejce pisze "transparentny".



Podsumowując, jestem w nim kompletnie zakochana! Polecam osobom o tłustej cerze ponieważ świetnie matuje. Obecnie jest to najlepszy puder jaki mam i z pewnością kupię kolejne opakowanie. Nie zamierzam się z nim rozstawiać przez najbliższy czas.

A jaki jest Wasz faworyt wśród pudrów?

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG