Kalendarz z Małą Mi | Styczeń 2017

19:43





Kochani!

Dziękuję za bardzo duże zainteresowanie kalendarzem z Małą Mi na 2016 rok oraz za wiele maili i komentarzy z pytaniami o kolejną edycję kalendarza. Jest mi niezmiernie miło, że mój pomysł tak bardzo przypadł Wam do gustu.

Ten rok był szczególnie pracowity. W moim życiu nastąpiło wiele zmian, przez które nie miałam zbyt dużo wolnego czasu, który mogłabym poświęcić na blogowanie. Dlatego też, odpisując na Wasze maile, nie chciałam obiecywać, że kalendarz powstanie. Nie miałam takiej pewności. 

Jednak, Wasze zainteresowanie sprawiło, że postanowiłam znaleźć czas i stworzyć po raz kolejny kartki z Małą Mi. 

Dziś, udostępniam pierwszą stronę kalendarza na 2017 rok. Mam nadzieję, że również w tym roku, Mała Mi będzie podnosić Was na duchu i wprawiać w dobry nastrój. 




Na pierwszy miesiąc nowego roku, po świątecznych obiadach i deserach Mała Mi nie mogła powiedzieć czegoś innego! Zgadzacie się? ;)


Nie zapomnijcie o wrzucaniu zdjęć na Instagram i oznaczaniu ich #kalendarzmalami oraz @rozaneczka.blog

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG