Butterfly Ashanti (25) - pastelowy kit?

12:18




  

ASHANTI LAKIER DO PAZNOKCI 
 Lakier do paznokci w bardzo bogatej gamie kolorystycznej.
 Zapewnia nasycone odcienie i długotrwały efekt.

Cena: 3zł/8ml






Kilka dni temu, udając się już do kasy w sklepie, rzucił się mi w oczy jeden z lakierów. Pod wpływem impulsu postanowiłam go zakupić. :) Pomyślałam, że mając w swojej "lakierowej szufladzie" głównie ciemne lakiery, ten o lekko pudrowym/pastelowym kolorze będzie miłą odmianą na nadchodzącą wiosnę. Tym sposobem weszłam w posiadanie lakieru Butterfly Ashanti o odcieniu 25. Jak wygląda moja opinia o tym produkcie? Przekonajcie się same... Zapraszam...







Opakowanie:
estetyczna, klasyczna buteleczka o pojemności 8ml, dobrze się dokręca, nie przeskakuje. Pędzelek bardzo wygodny choć raczej z tych średnich rozmiarowo, ani nie za duży ani nie za cienki.

Zapach: 
szczerze mówiąc zapach wcale mi nie przeszkadza, jest raczej jak u większości lakierów. 

Konsystencja i trwałość:
lakier nie jest gęsty, lekko się rozprowadza lecz nie równomiernie - w niektórych miejscach są ciemniejsze odcienie. Jedna cienka warstwa schnie około 4 minut, natomiast po drugiej trzeba czekać kolejne 10-15 minut aby spokojnie można było coś robić. Ze względu na konsystencję, aby całkowicie, bez prześwitów pokryć płytkę paznokcia należy nanieść około 3 warstwy. Ja pomalowałam dwa razy i nie do końca zostały zakryte moje białe końcówki. Trzecia warstwa poradziłaby sobie już z nimi.
Jeśli chodzi o trwałość to lakier spokojnie wytrzymuje 2 dni. Trzeciego dnia widać, że końcówki się ścierają i pojawiają się pierwsze odpryski.





Podsumowując, lakier jest dużym przeciętniakiem i pomimo niskiej ceny nie skuszę się aby kupić go jeszcze raz...


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG