Selfie Tag

15:12









1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Cecha fizyczna? Chyba paznokcie :) Odkąd pamiętam, zawsze były twarde a jednocześnie elastyczne. Ciężko mi to wyjaśnić i wiem jak to brzmi - przecież to zaprzeczenie :) Ale takie są, że ciężko je złamać, a przy tym mogę je wyginać i nie pękają :)



2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Australia! Pomimo panicznego lęku przed pająkami :D A dlaczego? Piękne krajobrazy, Wielka Rafa Koralowa...









3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory?
Xylogel lub Otrivin i kakao :) Czuję się jak zombie gdy mam katar, dlatego pojawiły się tutaj te dwa leki. A kakao na poprawę humoru ;)


4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Młodzieży droga, mniej chamstwa w zachowaniu!



5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Kotem :) Mogłabym przespać cały dzień ;p








6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?

Nic. Jestem szczęśliwa z tego co mam i co przeżyłam. Mam piękne wspomnienia z wielu cudownych chwil. Owszem, zdarzały się trudne momenty, jak u każdego, ale one jedynie mnie umocniły i nauczyły wielu rzeczy :)




7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Weekendy spędzam z rodziną i przyjaciółmi :) Wyjeżdżam na wycieczki rowerowe, wieczorami oglądam filmy i robię sobie małe, domowe spa :)




8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?

Właściwie nic :) Lubię swoją pracę.




9. Nie mogę żyć bez _________.

Bardzo cenię sobie obecność bliskich mi osób więc bez nich bym nie mogła żyć.





10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?

Szczerze mówiąc, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, dlatego postanowiłam zrobić test ;)

Quiz "Jaką supermoc powinieneś mieć? - KLIK
Quiz "Jaką supermoc powinieneś mieć?" - KLIK

Może coś w tym jest, ponieważ w jakimś stopniu jestem marzycielką więc to chyba się łączy ze sobą ;) Latanie to musi być coś wspaniałego... :)




A jakie są Wasze odpowiedzi?
Robiliście już swój Selfie Tag?


MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG